Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?

Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?

Odwiedź firmę SEO - uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów.

Przedsiębiorstwa oraz właściciele witryn internetowych, którzy pragną, aby pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie starań samodzielnie. Nie mając wiedzy w obszarze SEO i nie monitorując regularnie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać dobrze i – kluczowe – skutecznie. Drugie podejście to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, aczkolwiek nie każda firma się na to decyduje powodu ograniczeń budżetu. Trzeci sposób to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przewidziane na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że obok speców od SEO w pracują tam dodatkowo osoby od kampanii Google Ads, content marketingu, grafiki czy kodowania, które służą rzeczową pomocą w tych sferach.

Dobra firma SEO opracowuje spersonalizowaną ofertę dla każdego klienta

Agencji SEO w naszym kraju jest bardzo wiele. Na co zwrócić uwagę w toku poszukiwań firmy, która podniesie naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na agencję, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, ale również tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem się zwiększa, co nie zawsze idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która funkcjonuje od około dekady, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona sporym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować interesujące portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach dodają dział „Case study”. Zanim zatwierdzi się umowę wypada zapoznać się ze opisy takich przypadków, by wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i jakie trudności udało jej się rozwiązać. Solidna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: zawiadamia o planach zadań na nadchodzące tygodnie, a także dostarcza sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich następstwa.

Następna nie do przecenienia kwestia to spersonalizowana oferta i dostosowanie zakresu działań do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpowiada w ciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o kolejne informacje o firmie, niezbędne do utworzenia dla niej całościowej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się odszukać tak po prostu w internecie, jak przykładowo informacja o prowadzonych przedtem działaniach SEO i o najważniejszych dla klienta artykułach czy usługach, które pragnie wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – którym ofertom nie wierzyć

Ostrożnie warto podejść do agencji SEO, które sugerują współpracę z zapłatą za uzyskany efekt. W takim modelu opłata odbywa się wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą określone w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top3 bądź pierwszej strony wyników). To wciąż dość popularny sposób rozliczeń, lecz wiąże się ze sporym niebezpieczeństwem – można bowiem osiągnąć szybkie rezultaty naruszając zasady określone przez Google. Systematycznie aktualizowany algorytm dodatkowo nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, zatem dobra agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych efektów. Jeśli idzie o cenę za działania agencji SEO, to rzadko bywa ona stała – zazwyczaj w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, żeby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszystkie wymienione w nim sugestie. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac są o wiele mniejsze.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]