Pozycjonowanie stron internetowych – dlaczego warto?

Pozycjonowanie stron internetowych – dlaczego warto?

Pozycjonowanie to różnorodne działania mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności produktu, usługi lub samej marki.

Google analizuje każdą witrynę www na podstawie blisko dwustu różnych wskaźników. Wynik tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za kluczowe czynniki rankingowe profesjonaliści do spraw SEO uważają m.in. jakość contentu, responsywność, jak również linkowanie (on-site i off-site).

Wyszukując w przeglądarce Google jakieś słowo, internauta dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najlepiej pasującą do powyższego zapytania. Które adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przeważnie te, których treść jest niepowtarzalna i odpowiednio wypełniona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także właściwie zoptymalizowany kod HTML, szybkość ładowania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), jak również jakość linków przychodzących do naszej witryny.

Czy opłaca się zlecić pozycjonowanie sklepu albo strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?

Google regularnie uzupełnia algorytm, wobec tego warto zlecić pozycjonowanie stron i sklepów www ekspertom. Świetnym wyborem jest firma SEO posiadająca długoletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz również kreatywnego pisania oraz kodowania. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne działania, które również zwiększą dochód firmy.

Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron internetowych?

Pozycjonowanie to głównie oferta adresowana do zarządców stron www, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż usług lub wyrobów przedsiębiorstwa. Decydując się jakikolwiek biznes niemądrze jest w dzisiejszych czasach nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją utworzyć, natomiast nie dbać o jej pozycjonowanie. Konkurencja nie ustaje w staraniach o dotarcie do nowych klientów. Wedle badań prawie 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, iż konsument skorzysta z naszej oferty.

Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]